15 травня – Міжнародний день сім’ї

Сім’я, родина - це найдорожче, що є в людини.

Слово "родина" походить від кореня "род", "рід»
«Сім’я» має відношення до «семені» та продовження роду, тобто народження і виховання дітей, яке традиційно вважається основним призначенням створення сім’ї. 
З родини починається життя людини.

Мама, тато, дід, бабуся - 
Всіх назву, не помилюся,
Старший братик і сестричка - 
В нас сімейка невеличка.
Не спиняйте, бо зіб’юся:
Мама, тато, дід, бабуся...
Старший брат, сестра і я - 
Отака у нас сім’я.

Перегляньте відео "Дітям про день сім’ї",
 можете виготовити аплікацію для найрідніших на вибір
та переглянути мультфільм "Моя сім’я - дар Божий"

Перегляньте відео про "Дитячу мрію"

Віршики Ганни Чубач про сім’ю та родинні свята

Спойте пісеньку Наталії Май "Родина"

Атакож можете переглянути мультфільми про сім’ю

Коментарі